Τρίτη 29 Απριλίου 2008

Το ατελείωτο Μπουρδέλο ΜΑΣ...

Από που να ξεκινήσει κανείς και που να τελειώσει με αυτό το ατελείωτο Μπουρδέλο που λέγετε "Κράτος", εγώ προσωπικά θα το ξεκινήσω από την σημερινή μου "μικρή" ιστορία.


Ο πατέρας μου πέθανε πριν από 10 χρόνια και για να είμαι πιο ακριβής (γιατί έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό) στις 09 Μαΐου του 1998, πριν δηλαδή από 10 χρόνια.Στο διάστημα της ζωής του προσπάθησε με νύχια και με δόντια και με την βοήθεια της μητέρας μου να φτιάξει κάποια πράγματα.
Το πατρικό μας σπίτι στο Γαλάτσι, δηλ μία μονοκατοικία από το 1964, ενώ ο παππούς μου είχε μοιράσει την περιουσία του, που είχε στο χωριό, στα 9 παιδιά του εκ των οποίων ο πατέρας μου πήρε ένα οικόπεδο 1200 m2.

'Όταν ο πατέρας μου πέθανε (η μητέρα μου είχε πεθάνει το 1991) εγώ και τα δύο μου αδέρφια κληρονομήσαμε τα περιουσιακά στοιχεία που μας άφησε, το πατρικό σπίτι στο Γαλάτσι και το οικόπεδο στο χωριό.
Για να γίνει η αποδοχή κληρονομιάς πληρώσαμε σύμφωνα με την εφορία το ποσό που αντιστοιχούσε στον κάθε ένα από εμάς. Όλα καλά και σύμφωνα με τις επιταγές του "κράτους".

Στις 23 του τρέχοντος μηνός δηλ στις 23 Απριλίου Μεγάλη Τετάρτη ρίξανε στο γραμματοκιβώτιο μου ένα "ραβασάκι" από την εφορία. Λόγω δουλειάς ταξιδεύω πολύ συχνά όπως και την συγκεκριμένη μέρα επίσης.
Ο καλός μου φίλος και γείτονας γνωρίζοντας τον εν λόγω κύριο που μου έριξε το ραβασάκι με πήρε άμεσα τηλ για να μου πει ότι πρέπει επειγόντως να έρθω σε επαφή με την εφορία για κάποιο κληρονομικό μου ζήτημα.
Είπα κι εγώ, για καλό αποκλείεται να είναι γιατί να πήρα κληρονομιά από το θείο στην Αμερική χλωμό.
Λόγω ταξιδιού το "ραβασάκι" το πήρα εχθές το βράδυ που γύρισα σπίτι μου.

'Οοο χαράς ευαγγέλια, όπως ακριβώς το φανταζόμουν, ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ..... ΠΑΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.
Ναι αλλά γιατί θέλουν? Γιατί ακριβώς 10 μέρες πριν κλείσει η δεκαετία του θανάτου του πατέρα μου, ανακάλυψαν λέει, ότι η αντικειμενική αξία του οικοπέδου που είχανε υπολογίσει δεν ήτανε η σωστή και γι αυτό το λόγο έπρεπε να γίνει αναπροσδιορισμός της και ακολούθως και ο φόρος κληρονομιάς !!!!!!!!!!
Ο επιπρόσθετος φόρος μετά από αυτή την τρομερή ανακάλυψη της αρμόδιας εφορίας είναι 300% ναι 300% !!!!!

Και όχι μόνο αυτό, αλλά μας φορολογούν, άκουσον άκουσον, ΕΠΙΠΛΑ !!!!!!!! σαν κληρονομιά το με το ποσό των 800000 δραχμών με τιμή του 1998 και αυτή η "αξία" είναι το 1/30 της συνολικής τους αξίας....................... Ρε πάνε καλά οι αλήτες? όχι αλλά ρωτάω ξανά" πάνε καλά οι αλήτες????" δηλ κληρονομήσαμε ΕΠΙΠΛΑ συνολικής αξίας 24.000.000 δραχμών??????????????????????????????????????????????




Και φυσικά δεν τελειώνει εδώ το όμορφο παραμύθι, σύμφωνα με τον λογιστή και τον δικηγόρο μου, το βέβαιο είναι ότι θα πληρωθεί επιπρόσθετος φόρος ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να έρθουμε λέει σε συμβιβασμό, κοινώς δηλ παζάρι, με τον αρμόδιο έφορο ώστε να μας κόψει ένα ποσό για να κλείσει ο φάκελλος.

Η αλλιώς να δεχθώ συμβιβασμό στην πληρωμή του ποσού σε δόσεις που αναλόγως τον έφορο και τις ανοιξιάτικες καύλες του θα ορίσει, αφού ο νόμος του δίνει το δικαίωμα να επιλέξει αυτός τον αριθμό των δόσεων....................................και φυσικά όλα αυτά πρέπει να διευθετηθούν μέσα σε 45 μέρες από σήμερα το αργότερο.
Φυσικά σε περίπτωση που το ποσό του επιπρόσθετου φόρου δεν πληρωθεί η διευθετηθεί στο διάστημα αυτό, η εφορία έχει το δικαίωμα να προσφύγει σε δικαστήριο για την κήρυξη κατάσχεσης περιουσιακών στοιχείων σύμφωνα βέβαια με την αξία που θα προσδιορίσει η ίδια η εφορία !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Με λίγα λόγια 10 ημέρες πριν κλείσει μία από τις χιλιάδες τέτοιες υποθέσεις στο ατελείωτο Μπουρδέλο που το ονομάζουμε "κράτος" ανακάλυψαν φλέβα χρυσού, όπως έχει ανακαλύψει και κατακλέψει από πολλούς άλλους πολίτες ότι έχουν και δεν έχουν.
Ρωτάω λοιπόν, το θέλουν η δεν το θέλουν το "Bourlotoooo" ρε γαμώτο μου????????????????

3 σχόλια:

wilma είπε...

επειδή σε έχει πιάσει πολύ τσαντίλα, ανέβασε σε παρακαλώ ένα αυτόγραφο. Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ
http://anemos5.blogspot.com/

Unknown είπε...

Αυτή γμτ είναι η Ελλάδα και κανεις μας δεν κάνει κάτι...